9. Klasifikace a hodnocení žáků s vývojovými poruchami


 
Klasifikace a hodnocení žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

U žáka se smyslovou nebo tělesnou vadou, vadou řeči, prokázanou specifickou vývojovou poruchou učení nebo chování se při jeho hodnocení a klasifikaci přihlédne k charakteru postižení. Vyučující respektují doporučení psychologických vyšetření žáků a uplatňují je při klasifikaci a hodnocení chování žáků. Volí vhodné a přiměřené způsoby získávání podkladů.
Pro zjišťování úrovně žákových vědomostí a dovedností volí učitel takové formy a druhy zkoušení, které odpovídají schopnostem žáka a na něž nemá porucha negativní vliv. Vyučující klade důraz na ten druh projevu, ve kterém má žák předpoklady podávat lepší výkony.
 

11. 09. 2017 | Novinky
Adaptační kurz I.A


19. 06. 2017 | Novinky
Oxford Online Placement Test


05. 06. 2017 | Novinky
Slavnostní předání vysvědčení maturantům


05. 06. 2017 | Novinky
Přednáškový den