9. Klasifikace a hodnocení žáků s vývojovými poruchami


 
Klasifikace a hodnocení žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

U žáka se smyslovou nebo tělesnou vadou, vadou řeči, prokázanou specifickou vývojovou poruchou učení nebo chování se při jeho hodnocení a klasifikaci přihlédne k charakteru postižení. Vyučující respektují doporučení psychologických vyšetření žáků a uplatňují je při klasifikaci a hodnocení chování žáků. Volí vhodné a přiměřené způsoby získávání podkladů.
Pro zjišťování úrovně žákových vědomostí a dovedností volí učitel takové formy a druhy zkoušení, které odpovídají schopnostem žáka a na něž nemá porucha negativní vliv. Vyučující klade důraz na ten druh projevu, ve kterém má žák předpoklady podávat lepší výkony.
 

02. 01. 2018 | Novinky
Předvánoční Vídeň


18. 12. 2017 | Novinky
Matematická soutěž napříč ročníky


15. 12. 2017 | Novinky
Zástupce Goetheho Institutu na naší škole


08. 12. 2017 | Novinky
„Vyřčená slova nelze vzít zpět“


26. 09. 2017 | Novinky
Pitva Plotice obecné