9. Klasifikace a hodnocení žáků s vývojovými poruchami


 
Klasifikace a hodnocení žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

U žáka se smyslovou nebo tělesnou vadou, vadou řeči, prokázanou specifickou vývojovou poruchou učení nebo chování se při jeho hodnocení a klasifikaci přihlédne k charakteru postižení. Vyučující respektují doporučení psychologických vyšetření žáků a uplatňují je při klasifikaci a hodnocení chování žáků. Volí vhodné a přiměřené způsoby získávání podkladů.
Pro zjišťování úrovně žákových vědomostí a dovedností volí učitel takové formy a druhy zkoušení, které odpovídají schopnostem žáka a na něž nemá porucha negativní vliv. Vyučující klade důraz na ten druh projevu, ve kterém má žák předpoklady podávat lepší výkony.
 

07. 05. 2018 | Novinky
Der Turm


26. 04. 2018 | Novinky
Pluto a Ceres na EDUCAnetu – astronomická přednáška


18. 04. 2018 | Novinky
Učitelé v esejích našich studentů


04. 04. 2018 | Novinky
PITVA SRDCE


03. 04. 2018 | Novinky
Dárcovství kostní dřeně se týká každého z nás


27. 03. 2018 | Novinky
Do you speak „American“?