Reference studentů


Vzpomínka na školu
Školní web sleduji a vždycky si zastesknu, protože tam neustále pořádáte nějaké super akce a mi to na vysoké v Praze chybí. Doufám, že si toho děcka váží, protože je to opravdu super, dělat takové aktivity. To dělá málokterá škola. Teď s odstupem to vidím ještě jinak a jsem z toho nadšená, i když toho už nejsem součástí. Doufám tedy, že si studenti uvědomují, co pro ně všechno vymýšlíte a děláte.
Johana, absolventka školy v roce 2013
31. 10. 2014

 

Naše návštěva EDUCAnetu Ostrava
Těchto pět týdnů patřilo mezi největší úspěchy v našich životech. Spolupráce s chytrými a talentovanými mladými lidmi pro nás byla skvělou zkušeností na celý život. Ze začátku jsme se bály, že si na naši přítomnost místní studenti nezvyknou, ale strach nás rychle přešel ve chvíli, kdy jsme zjistily, že jsou všichni ochotní pomoct tak, jako jsme pomáhaly my jim. Všichni studenti byli ochotní se zapojit do diskuze a zlepšovat svou angličtinu. V tomto věku se rozvíjí jejich osobnost a je důležité, aby měli zdravé sebevědomí. Od vyučujících se nám dostalo neuvěřitelné podpory, za kterou jsme neskutečně vděčné. Spolupracovat s Víťou a Alešem byl zážitek sám o sobě a také důležitý krok v naši budoucí kariéře. Díky jejich laskavosti spojené s příjemnou atmosférou školy jsme se cítily jako doma.
Zkrátka a dobře nemáme dostatek slov, abychom popsaly, jak nádherná byla naše výprava do České republiky.
Jovana a Sandra Savić, studentky Bělehradské univerzity
17. 4. 2014

 

Škola snů
Myslím si, že tato střední škola - Soukromé gymnázium EDUCAnet Ostrava - je mým splněným snem. Mezi hlavní výhody tohoto gymnázia patří výuka na notebooku, který vlastní každý student. Samozřejmostí je vysokorychlostní internet, který používáme k práci s e-learningovými učebnicemi, jež vytvářejí naši učitelé sami. Internet také využíváme ke komunikaci s učiteli - přes email.
Ve škole vládne přátelská a rodinná atmosféra, kterou vám potvrdí každý student našeho gymnázia. Výhodou je také malý počet studentů (necelá stovka), takže na nás mají učitelé vždy čas a vítají nás ve svých kabinetech s otevřenou náručí.
Někteří tvrdí, že jsme škola volnočasových aktivit. Ano, o zábavu ve svém volném čase máme postaráno: jednou měsíčně návštěva divadla, každý rok návštěvy zahraničí, lyžařské kurzy, soutěže, přednášky, výstavy, koncerty, pravidelné kurzy pro milovníky chemie a biologie, pro nadšence anglického jazyka, matematiky, první pomoci, basketbalu…
Lucie, 3. A
16. 1. 2013

 

Tři výhody
Jsou tři věci, které se mi na gymnáziu EDUCAnet líbí nejvíc. Za prvé: Je to živá škola. Když jsem nastoupil, byl jsem doslova zahlcen všelijakými soutěžemi, mimoškolními akcemi, výlety a bůhvíčím ještě. Člověk tu má bohatý výběr akcí a každý si vybere, pokud není hibernující lenochod. A hibernující lenochodi tu nemají co dělat, tohle je škola pro mláďata lidského původu.
Druhou výhodu oproti "normální" škole vidím v tom, že mě berou jako člověka. Srovnám to se základkou: Paní učitelky po mně chtěly, abych vždy nosil domácí úkoly, abych měl pastelky pečlivě ostrouhané a seřazené a vlásky spletené do copánků. Já ale byl dost svérázný a netradiční, nepodřizoval jsem se autoritám a vedl jsem si svou (ještě že tak!). Kvůli své nevšednosti jsem dvakrát skončil v pedagogicko-psychologické poradně. Mám papíry na to, že nejsem šílený. Na EDUCAnetu mě učitelé berou takového, jaký jsem, nikdo po mě nechce copánky, nikdo mě nemá za šílence a nikdo mě netluče do hlavy takzvanou "autoritou".
No a na konec třetí výhoda, a opět budu srovnávat se svou základní školou: Co je podle vás jednodušší - tahat s sebou aktovku plnou knih, sešitů, atlasů, pravítek, pouzder a jiných věcí, nebo mít zabalený notebook, svačinu a jeden, dva sešity? Ti, kteří zvolili druhou možnost, můžou slavit, neboť měli pravdu. Všechno je o tolik jednodušší, když máte všechno učení v jednom stroji. Nemluvě o luxusu, který přináší Word, psaní zápisů rukou opravdu nesnáším.
Samozřejmě, že EDUCAnet má své nedostatky, co jste si mysleli? Ale nebudu o nich mluvit z následujícího důvodu: velké problémy nejsou, a v malých problémečcích se nehrabu, protože nejsem žádný hnidopich.
Jakub, 2. A
19. 12. 2012

 

Gymnázium EDUCAnet Ostrava je ideální šancí pro studenty, jejichž prioritou je maximálně využívat moderní techniku a čas. Bohužel, i v dnešní době je na mnoha gymnáziích užívána forma nezáživného a nudného opisování látky z tabule do sešitu a nudného memorování. V tom je právě EDUCAnet jedinečný. Studijní materiály bývají často ke stažení, a tak čas, který je využit na jiných školách pro opisování zápisů, je na školách EDUCAnet využit pro diskuzi či hlubší vysvětlení látky. Díky tomu je šance, že student učivo skutečně pochopí, mnohem vyšší. Své opodstatnění mají rovněž exkurze, projekty, nebo všelijaké studijní akce konané mimo školu. 
Protože je výuka tvořena za pomoci moderní výpočetní techniky, je při studiu kladen důraz na vlastní zájem o studium. Zodpovědný přístup k učivu je základem úspěchu, zároveň výbornou přípravou na vysokou školu. 
Zdůrazněna by měla být i příjemná a přátelská atmosféra na půdě školy. Individuální přístup ke každému studentovi je zárukou, že budou jeho schopnosti dále uplatněny správným směrem. I já jsem na škole získal mnoho příležitostí, jak rozvíjet svůj vztah s médií. 
Komunikace prostřednictvím internetových stránek školy nebo e-mailů téměř eliminuje komunikační šumy a nedorozumění. Když si student určitou skutečností není jistý, může napsat e-mail přímo ke zdroji. Ať už jím je ředitel, management školy, anebo vyučující, vždy se dočká pohotové odpovědi. 
Jsem přesvědčený, že způsob výuky, který vyznává gymnázium EDUCAnet Ostrava, je modelem moderního efektivního vzdělávání. Jsem rád, že jsem absolvoval právě tuto školu.
Tomáš, absolvent školy v roce 2011
23. 10. 2011

 

Podpora na škole
Pro každého z nás znamená škola něco jiného. Pro někoho to je místo naprosté nudy, pro jiného je to zábava a pro někoho útočiště. Každý z nás má taký jiné cíle. Jednomu je jedno, jestli odmaturuje nebo projde školou jen tak, druzí (do této skupiny patřím já sama) se snaží připravit se na každý předmět poctivě, aby měli lepší studijní výsledky.
Každé dítě má sen, čím by se jednou chtělo stát. Chlapci chtějí většinou být popeláři, prezidenty nebo herci. Děvčata by zase ráda byla princeznami, zpěvačkami nebo snad modelkami. Toto jsou krásné dětské sny. Co když jste ale na střední? Když se vás někdo zeptá, čím byste se chtěli jednou živit, odpovíte snad, že popelářem? Asi těžko. Na střední škole se má vše rozhodnout. Zda jít spíše humanitní cestou nebo snad tou přírodovědnou. A od toho jsou tady gymnázia. Právě ty nám totiž mohou pomoci s výběrem cesty. Na našem gymnáziu jsme podporováni na sto procent. V prvním ročníku jsme přišli jako nerozhodné děti, které nevěděly, co chtějí. Najednou jsme ale překročili práh ročníku druhého a spoustě z nás už je jasné, čemu se věnovat budeme nebo nebudeme. U mě vítězí biologie, a když vidím, jak nás pan třídní profesor připravuje, dělá vše pro to, aby nás biologie začala bavit, aby to byl předmět, o kterém se nám bude zdát, tak asi nebudu sama. Samozřejmě ne všichni milují biologii jako já, ale i tak je vidět, že od pana profesora máme plnou podporu v jakémkoliv oboru - ať už to je biologie nebo základy společenských věd. 
A takto by to mělo být na všech školách. Učitelé by nás měli podvzbuzovat nejen ve svých předmětech, ale i v předmětech diametrálně odlišných. Jsem ráda, že na naší škole máme plnou podporu celého učitelského sboru, ať už se jednou budeme věnovat čemukoli.
Simona, 2. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Zábavně a anglicky...
Na všech školách je spousta projektů, aktivit, soutěží apod., problém je ale v tom, že tyto aktivity nedokážou zaujmout každého. Každá třída je poskládaná z mnohdy úplně rozdílných typů studentů. Ve třídě se najdou takoví, kteří celé dny hrají počítačové hry, takoví, kteří si celé dny kreslí, takoví, kteří od rána do večera sportují, a nebo nejčastěji takoví, které prostě nebaví nic jiného než Facebook... A přesně proto je těžké zaujmout všechny jednou aktivitou nebo projektem. Polovina studentů je z projektu např. o Africe nadšená a druhé polovině nezbývá prostě nic jiného, než se tvářit, že je to zajímá, a dělat něco, co je absolutně nebaví.
Ideální by proto byl projekt, ve kterém komunikujeme se zahraničními studenty. Bylo by fajn, kdyby polovina studentů odjela do zahraničí a poznávala danou zemi, její kulturu a obyvatele, a druhá polovina by mezi sebe na nějaký čas přijala zase několik studentů ze zahraničí. Jsem si jistá, že ani jedna polovina by se nenudila a všichni by určitě pokročili v angličtině či v jiném jazyce. Jazyky jsou totiž to jediné, co se bude hodit úplně každému. A proto by se všechny základní, střední či vysoké školy měly mimo jiné soustředit na projekty hlavně tohoto typu. Jsem velice ráda, že na naší škole máme toto vše k dispozici.
Markéta, 2. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Je ta pravá!
Snad každý student by chtěl studovat na skvělé škole a také profesoři by chtěli být součástí takové školy, ale jak dosáhnout dobré úrovně školy? Myslím si, že hodně záleží na profesorech a jejich přístupu k žákům, popřípadě k rodičům žáků, protože to jsou hlavně oni, kdo vytvářejí fantastickou atmosféru v hodinách, snaží se předat žákům důležité informace, které mnohdy využijí v životě, podporovat je ke studiu a nabudit je k samostudiu. Pokud přijde žák za učitelem s tím, že něčemu nerozumí a úplně nepochopil, tak by jej učitel neměl neodmítnout s odpovědí: "Máte doma plno knížek, tak si to několikrát přečtěte a neotravujete mě!", ale nabídnout mu pomoc formou doučování, vysvětlit mu učivo dopodrobna tak, aby to žák pochopil.
Studenti zvyšují standart školy vytvářením správného kolektivu ve třídě, který si navzájem pomáhá a jeden druhého v něm postrkuje. A také domácí přípravou, aby nebyli pozadu v porovnání s ostatními a nebrzdili ostatní. 
Kvalitní škola taky sehrává důležitou roli v tom, že motivuje, podněcuje a učí jak se připravovat. Pro učitele by měla být samozřejmostí zpětná vazba od studentů, že jejich výklad v hodinách je zajímavý. Motivací studentů jsou například výlety či poznávací zájezdy do zahraničních atraktivních měst, různé zábavné akce školy, projekty cizích jazyků apod. Takto nějak bych si představoval školu, do které by každý s chutí docházel a těšil se na strávení času se svými spolužáky a kamarády. A taková je naše škola. Jen málokdo může říct, že si vybral skvělou školu, kde je se vším spokojen, daří se mu a má prostředí školy opravdu rád, o to větší radost mám, když mohu o své škole říci, že jsem zde spokojený, máme ve třídě perfektní kolektiv, dokonce nejlepší na škole. Máme profesory, kteří dokážou nejen naučit, ale také pobavit. Není snad nic, co bych mohl škole vytknout. Naopak mohu pochválit vedení školy, že se nebojí odvážných projektů, které tady již proběhly nebo se teprve uskuteční.
Ondra, 2. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Státní maturita
Jako studentka 2. ročníku gymnázia bych se chtěla vyjádřit k tématu našeho školství. Já osobně jsem spokojena s osnovami na našem gymnáziu EDUCAnet, výuka je různorodá, pracujeme na PC, požíváme sociální sítě, máme hodně poznávacích aktivit, kde je vždy hodně legrace a kde se něco naučíme. Líbí se mi to, protože tímto se uceluje třídní kolektiv. 
Už za dva roky mě čeká státní maturita. Pro mnoho mých spolužáků i ostatních studentů je to " černá můra". Jsem si vědoma, že jako studentka gymnázia bych měla mít všeobecný přehled, ale státní maturita – maturita rovna pro všechny maturitní obory - se mi zdá dost tvrdá. Nemyslím si, že by měli - mohli mít stejné vědomosti studenti gymnázií či průmyslových škol jako např. kuchaři či servírky. Jsou maturitní obory, ve kterých je potřebnější praxe a uplatnění v praktickém životě, než někdy nesmyslné věci, které se na středních školách učí. Letošní první státní maturity jsou toho důkazem. Obrovský propad. Jsou školy, na kterých tyto maturity studentům vyhovovaly, ale taky školy, kde studentům zbyly jen oči pro pláč.
Když jsem se doma bavila s mamkou o maturitách, které byly v devadesátých letech, tak se mi zdály lepší v tom, že nejprve byly písemné zkoušky a poté zkoušky ústní. Teď je to u státní maturity naopak, když člověk zkazí ústní zkoušky, tak nebude mít sílu na zkoušky písemné. Kdyby to bylo jako kdysi, tak napíšu písemné zkoušení a při ústní zkoušce bych už byla klidnější. Snad se něco změní, a když ne, tak se s tím budeme holt muset smířit. Přeji sobě i budoucím maturantům hodně štěstí.
Hanka, 2. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Máme to zapotřebí? 
Ve škole se učíme spoustu věcí, při kterých si říkáme: "Sakra, tak tohle v životě nikdy nepoužiju". Toto učivo se mi velice špatně učí. Musím mu věnovat více času. Každý profesor má jiné požadavky. Jeden neustále zkouší, s druhým píšeme písemky nebo taky tvoříme prezentace. Tento systém výuky na středních školách (jsem v 1. ročníku) se snažím pochopit a myslím si, že jsem už i pochopila. 
Je zapotřebí se učit věci, které nikdy nepoužiju. Spousta informací nám vyvíjí další schopnosti myšlení, představivosti. Proč si myslíte, že ve škole máme povinnou četbu? Mě osobně čtení baví. Mám ráda ten pocit, když se do knížky začtu a ztrácím pojem o čase. Ale někteří lidé tento pocit vůbec neznají. Vůbec neví, o co přicházejí. Bývají chvíle, kdy se nemůžu dočkat, až si někde sednu a začnu si číst. Nejraději čtu u moře, kde slyším jenom vlnky, které narážejí na skálu a pak se dále přesouvají na pláž. Touto povinnou četbou ve škole se nám profesoři snaží naznačit, jaké to asi je, když čteme, čteme a čteme a nemůžeme se dočkat, jak kapitola dopadne. Možná se vám to nezdá, ale i to je metoda, kterou je možné se učit. Rozšiřuje nám představivost a slovní zásobu. V poslední době se hodně spekuluje o tom, kdy má začínat výuka ve škole. Podle mého názoru by se mělo začínat nejdříve v 8 nebo i v 9 hodin. V naší škole začínáme převážně v 8.40. Nemusíme vstávat příliš brzy, pokud nejsme dojíždějící z okolních menších měst. A kolik hodin máme trávit ve škole? Řekla bych, že optimální doba je 7 hodin. V posledních hodinách už se nedokážu moc soustředit. 
Můj další názor se týká souvislosti vývoje škol s vývojem naší společnosti. Naše škola je moderní. Ve třídě máme každý svůj notebook a při výuce využíváme interaktivní tabuli. Tím vším se naše výuka zpestřuje a čím dál tím více nás baví. Některé školy v dnešní době jsou schopny získávat různé dotace, a proto mají možnosti se dále vyvíjet a přizpůsobovat se dnešní době. 
A na závěr bych připomněla: neříkejte, že většina informací, které se ve škole naučíte, jsou zbytečné. Škola nás vzdělává a buďme za to rádi…
Beáta, 1. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Škola: Inspirace, nebo instituce?
Naše škola má velkou výhodu. Učíme se ve všech předmětech na počítačích (vlastních noteboocích), a to každého žáka v našich letech baví. Student se víc naučí, když ho hodina baví, než když musí vzorně sedět a poslouchat učitele. My učitele taky posloucháme, ale s pomocí počítačů je výuka zábavnější. Naše hodiny probíhají také hodně ve formě prezentací, a je to zajímavější, než si psát zápisy do sešitu. My si píšeme zápisy do notebooků. Velmi dobré jsou výukové weby, kde má každý předmět svou webovou stránku. Student si nezapomene žádnou učebnici. Ráno si přibalí do tašky notebook a ve třídě si na něm rozbalí svou učebnici.
Škola nám začíná v 8:40, což je výhodné i pro studenty, kteří dojíždějí. Když si zajdu s kamarády ven a povídáme si o škole, tak slyším, jak se jim nechce vstávat další den do školy na 7 hodin ráno. To mi se sice taky dost často nechce, ale v tom je tahle škola super. 
Naše škola má hodně výhod, ale má taky pár nevýhod. Někteří studenti v hodinách místo toho, aby se na noteboocích učili, chodí na stránky, které jsou v hodinách zakázané. Třeba Facebook. Poslední dobou moc slavná stránka, kterou mládež navštěvuje. Student poté nevnímá hodinu a chatuje si s kamarády. Prospěch je pak slabší. 
Myslím si, že tato škola je vhodná pro každého studenta, který upřednostňuje modernější vzdělávání.
Gabka, 2. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Budoucnost vidím v modernizaci
Každý student se už setkal s větou: "Proč bych se to měl/a učit? Vždyť je to naprosto zbytečné a nikdy to nevyužiju!" A někdy to může být pravda. Kdy nastane situace, za které si např. veterinář bude muset v práci za stolem propočítávat kombinace, variace a permutace? Kdy sekretářka využije znalosti z chemie a bude muset řešit reakce molekul alkoholu s vodou, nebo kdy bude přemýšlet o nukleofilním napadení karbonylového uhlíku? Nikdy… Ale potřebám studentů vyhovět nelze. Každý jsme jiný a každý se chceme stát někým jiným. Proto jsou také školy, kde se můžeme zaměřit na to, co chceme, a to, co nám nešlo a co jsme neměli rádi, můžeme vypustit. 
Vždy jsem si říkala - proč bych měla chodit na gymnázium už ze šesté třídy? Je to zbytečný dril, zbytečné množství věcí, které potřebovat nebudu, a budu se je stejně muset ČASEM naučit. Jen toho mají přehnaně víc než já. A teď jsem na gymnáziu a jsem šťastná, že jsem se takhle rozhodla. Moje škola mě baví. Když pominu, že nikoho z nás nebavilo se učit, tahle škola mi dává víc. Když se chci škole věnovat víc než ostatní, mám tu možnost. Škola mi nabízí kroužky a projekty, do kterých se můžu zapojit a rozvíjet tak svoje znalosti zábavnou formou. Výjezdy do zahraničí a poznávání měst je skvělým způsobem, jak se naučit dějepis a zeměpis země. Žádné batohy plné knížek, sešitů a učebnic, jen notebook s elektronickými učebnicemi a zápisky. Myslím, že v tomhle je budoucnost školství. Zmodernizovat školy, aby děti více bavilo tam chodit. Vyjíždět za hranice a poznat kulturu a dějiny ostatních zemí. Více praktických ukázek a méně sezení u knih. Pokud se toto povede, bude více spokojených studentů, kteří se budou učit s radostí… 
Katka, 4. A 
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Pozdější začátek školy? Rozhodně ANO!
S nástupem do školy až na devátou hodinu musím jedině souhlasit. Myslím, že to je dobrá věc - i za cenu pozdějšího návratu ze školy domů. My ve škole začínáme první hodinu až v 8:40, a i když jezdím do školy hodinu, takže se potkám v autobuse i s kamarády, co jezdí na osm (kteří mi mimochodem taky závidí), je to lepší než vstávat do tmy o hodinu dříve. V zimě se sice vstává do tmy tak jako tak, ale to jsem trochu odbočil.
Nedávno jsem četl, že jedna anglická škola posunula začátek vyučování z devíti na deset hodin (v Anglii začínají všechny školy v devět) a prospěch dětí se dramaticky zlepšil, až o devatenáct procent. Řídili se totiž vědeckou studií, která určuje přirozenou dobu spánku u teenagerů na půlnoc až devět hodin ráno. Pro pozdější začátek školy tedy rozhodně jsem a nechal bych to zavést na všechny školy.
Honza, 3. A
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Škola - základ života, aneb ředitel - základ školy 
Dobrá škola je dle mého názoru jen a jen o lidech: ředitel, profesoři, učitelé… Svůj podíl mají určitě i žáci, ale tomu se dnes věnovat nechci.
Náš ředitel je někdo, kdo o nás ví skoro vše - zná naše koníčky, o víkendech podporuje mé spolužáky při zápasech v boxu a basketbalu a pořizuje fotografie jejich sportovního zápolení. Samozřejmě, ne na každé škole si ředitel může pamatovat záliby svých studentů, proto si myslím, že velkou výhodou naší školy je malý počet žáků. Když přijde ředitel do třídy, byť jen kvůli maličkosti, třeba ohledně organizace týdne, všem je hned jasné, co se bude dít… Z původního tématu se rázem stane vypravování zajímavých, ale i poučných historek z jeho mládí. I přes jeho hodně pohodovou a kamarádskou povahu si umí sjednat pořádek. Ne každý profesor si dokáže vybudovat respekt u studentů, což je špatné. Bez autority žádný pedagogický pracovník nemůže "přežít".
Hned po řediteli jsou důležití profesoři, kteří by se měli zajímat o novinky svého oboru a o současné dění (nevím, jak ostatní studenti, ale pro mě se hodina stane určitě pestřejší, když se při probírání učiva profesor zmíní o nějaké novince ze světa, která nějak souvisí s probíranou látkou). Profesor, který připravuje studenty na přijetí na vysokou školu, by měl dělat i něco "navíc". Například můj profesor biologie a chemie dělal přijímací testy na vysokou školu jen proto, aby věděl, jak má připravit studenty, kteří se chystají daný obor studovat. Přesně takhle by měli být profesoři "zapáleni" a všichni by měli mít svůj cíl - připravit dostatečně své žáky na další studium. 
Aby profesoři měli motivaci se neustále vzdělávat ve svém oboru a zůstat i nadále ve školství, měli by být finančně dobře ohodnoceni, ale to by bylo na samostatnou kapitolu. 
Lucka, 2. A 
Napsáno v rámci projektu Mladé fronty Dnes "Studenti čtou a píší noviny" dne 12. 10. 2011

 

Dobrý den, 
tímto bych chtěl vřele poděkovat za ochotu a práci s přípravou programů a testů pro můj individuální plán, který jsme nakonec úspěšně dotáhli do konce a to hlavně díky Vám, za což Vám dlužím veliké díky a jsem velice rád, že můžu studovat na naší škole. Ještě jednou děkuji a přeji pohodové prázdniny. 
Dominik
25. 10. 2010
(tento e-mail byl hromadně zaslán celému pedagogickému sboru. Dominik je reprezentantem České republiky v ledním hokeji. Část školního roku tráví v USA. Na našem gymnáziu studuje na základě individuálního vzdělávacího plánu)

 

Dobrý večer, pane řediteli,
píši Vám, protože mě napadlo, že by Vás tato zpráva mohla aspoň trošičku potěšit. Dneska jsem se přihlásila na svůj internetový profil, a co to nevidím? -Vzkaz! :) Hned jsem to otevřela a psal mi klučina zprávu: "Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli chodíš na EDUCAnet. Jaká ta škole je - a tak...? Já bych tam totiž chtěl jít, tak by mě to zajímalo. Díky." O našem gymnázium ví už opravdu každý. :) S radostí jsem mu odepsala: "Ahojky, tak víš jak to je… Jako studentka gymnázia EDUCAnet ti budu vyprávět, jaké to tam je báječné, a že bys tam měl určitě jít. Tohle se opravdu těžko píše, jaká ta škola je, snad ti jen můžu říct, že jsem na ní opravdu spokojená. Je to škola plná skvělých lidí, jak kantorů, tak spolužáků a kamarádů. Taky máme notebooky, jak jistě už víš, na nich se samozřejmě učíme, takže většinu zápisů z hodin a poznámek skrývají naši mazlíčci. :) Po většinu týdne nám škola začíná na 8:40 hod., pouze v pondělí máme na 9:30 a v pátek na 7:50, což je taky báječné. Samozřejmě, je to gymnázium, takže nepočítej s tím, že se flákáme, je toho dost, no bylo toho dost hlavně v prvním ročníku, ale i tak, mám co dělat, abych si udržela dobré známky. :) Nevím, co více říct, jestli tě napadnou nějaké otázečky, klidně napiš, ráda odpovím. Snad jen poslední věc: :) www.ostrava.educanet.cz . A ještě, abych nezapomněla, naše výlety opravdu stojí za to, nedávno jsme přijeli ze zemí Beneluxu, v březnu jsme byli ve Francii, v únoru na lyžařském kurzu a v červnu jedeme ještě do Bratislavy na předání vysvědčení. :) Vřele doporučuji. :) " 
Míša
13. 5. 2009


28. 02. 2017 | Novinky
Den sportu na lezecké stěně


08. 02. 2017 | Novinky
Pololetní bowling 2017


18. 01. 2017 | Novinky
Florbalový turnaj


06. 01. 2017 | Novinky
Schulrunde Deutsch Olympiade


04. 01. 2017 | Novinky
Vánoční besídka 2016


28. 12. 2016 | Novinky
Maraton psaní dopisů


20. 12. 2016 | Novinky
The English Competition: School Round


18. 12. 2016 | Novinky
Studentská konference na GOH


12. 12. 2016 | Novinky
1. A "V novém světě"


08. 12. 2016 | Novinky
Den juda aneb tělocvik ve znamení sebeobrany


08. 11. 2016 | Novinky
The Day of Languages (October 24, 2016)