Exkurze do Prahy

4.11.2019

Ve středu 16. října se 11 studentů z 4. ročníku zúčastnili dvoudenní exkurze do Prahy v doprovodu paní učitelky Tauferové a pana učitele Větříška. Z Ostravy jsme odjeli v 7:44 a do Prahy jsme dorazili kolem 11.hodiny. Po příjezdu jsme měli na hlavním nádraží rozchod, abychom se naobědvali a odpoledne jsme se ubytovali v Sokolská Youth hostelu v Novém Městě. Po ubytování jsme vyrazili do Muzea komunismu, které se nachází v centru Prahy. Expozice ukazovaly, jak lidé žili v době komunismu. Procházeli jsme mezi panely, četli záznamy, prohlíželi si fotografie atp. Následně jsme se vydali ke Karlovu mostu. Byla zde spousta návštěvníků. Poté následoval další rozchod. Šli jsme se projít Prahou a pak jsme se najedli.
Do hostelu jsme měli vrátit do 22 hodin. Celou noc jsme trávili na pokoji. Mluvili jsme o tom, co se nám líbilo a nelíbilo, a těšili jsme se na další den.

Druhý den jsme navštívili pražskou zoo. Strávili jsme tam skoro celý den, abychom ji prošli celou a viděli všechna zvířata. Bylo krásné počasí, které nás provázelo celý výlet. Zoo byla opravdu velká a skvělá, viděli jsme spoustu zvířat, které u nás v ostravské zoo bohužel nejsou. Po příjezdu zpátky do centra města jsme měli rozchod na oběd a na své zájmy. Den poté jsme se vrátili domů.